The spirit of fear doesn't exist, unless we give it life.

MUPP.
Jag har faktiskt tänkt blogga mer regelbundet, meeeeen min kamera på mobilen är fucked. Och nej jag har inte redigerat mina bilder suddiga.. det fixar min kamera! :) Men jag får en ny mobil snart så då tänker jag blogga mer, för hur kul är en blogg utan bilder? 
Iallafall, nu har vi teaterperiod i skolan! softsoftsoft! Så det är bara massa rep som försegår sig i skolan! Love it. Igår var jag och kollade på en zombie pjäs som skulle vara jätteläskig men levde inte riktigt upp till mina förväntningar och sen sov jag hos min pojke. En och halvtimmes skola idag och sen dess har jag legat död i min säng. Har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv som jag har varit idag.. tror jag börjar bli sjuk.. Men fuck det! Har inte tid med sjukdomar! Imorgon blir det utgång, 18årningen som man är! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0