Barcelona

Bjuder på några bilder från resan. Blev inte så många bilder då jag inte tog med mig min mobil överallt pga alla ficktjuvar i Barcelona!
 Utekvällar med mina tjejer 
‡ PortAventura med Selma. Europas näststörsta nöjesfält. Vi var där i cz 12 timmar och vi hann bara med hälften av parken. Men fyfan vad kul (och läskigt) Den röda var sjukt rolig, men den vita... damn. Dog! 
‡ Montjuic. Åka linbana upp dit var ballt! 
 
Gaudi ♥ Sangrada familia, Casa Batllò & Casa Milá ‡
‡ Pulig mat som man såg ut såhär ut efter! ↑ Vem kan stoppa mig när jag rullar fram? 
‡ Parc Güell som låg VÄLDIGT högt upp. Fantastiskt fint. 
‡ Avslutar med Karinas bild som får stå för alla roliga utekvällar med alla fina människor vi har lärt känna. Tack alla för alla utekvällar avslutade kl 7 på morgonen, även den dagen vi skulle med flyget kl 9 på morgonen! ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0