2013 - sorry Im not sorry for the times.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Tog studenten och började jobba ;D

Hur har ditt 2013 varit?

Ändå fett bra

Blev du kär i år?

Ja

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

Oj är så kass på datum.

Vad är din största framgång 2013?

Att jag växte upp. Skaffade ett jobb och börjar jobba mot en framtid. 

Bästa köpet?

Oj.. hmm. Isåfall min nya säng. Love it.

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder och mat.. haha

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Min födelsedag var riktigt fin.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Typ Miley Cyrus låtar och Watchout for this.

Vem har du umgåtts med mest?

Selma och Adrian.

Har du haft ett förhållande under 2013?

Yes.

Vart reste du under 2013?

Massor av gånger till Ungern. Sen Barcelona.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Jag vill ha en vänlig själ. Jag vill kunna gå och lägga mig och vakna upp och veta att mitt hjärta är säkert.

Vad gjorde du på din födelsedag?

Min pojkvän överraskade mig med hotell och tårta och massor av bad :)

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Fokucerat på mig själv.

Vem saknade du?

Ingen speciell hah.

De bästa nya människorna du träffade?

Jonas från Barcelona. Den människan kan få mig att le när jag inte ens vill le. Elliot, otroligt fin människa tills vi tappade kontakten. Yrsa, Rebecka, Annelie, Lina, Sandra, Sanna, Jacob, Jesper, Filip, Erik och Peter från Hamleys. Så otroligt fina människor.(och nu kommer jag känna mig dum om jag missade någon -.-)

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

2014 kommer att handla om mig. Nu ska jag ta steget in i framtiden. Inte vara ledsen över de kontakter jag kommer att förlora utan se det som en chans att få nya. Va godhjärtad och ärlig. Och kick ass! :D


 

Kommentarer
Postat av: Sofieeeee

Åh vad du är fin Kattis <3

2013-12-28 @ 07:00:23
URL: http://sofieroxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0