You have to fight through some bad days to earn the best days of your life

Ush vilken dag! 
Har haft en urusel dag idag. Behöver inte nämna allt men kan säga att det började med att man fick vakna kl 5 för att kunna befinna sig kl 7 på emporia, men då har våra chefer gjort något fel, så ingen floor manager skulle jobba öppning idag.. Så jag, Hampus, Yrsa och Filip fick sitta utanför affären i mer än 2h tills en floor manager kunde komma och öppna för oss (snacka om att vara värt att vakna kl 5 för det...) 
Och dagen slutade med att mina byxor sprack så jag fick gå hem med rumpan bar... Bokstavligen. 
Men jag vill bara tacka de (fåtal) fina människor man har omkring sig! Som Hampus som går och köper kanelbullar till oss kl 7 på morgonen när vi satt och deppade utanför affären, och Yrsa som köper choklad och är alltid där med kramar och peppande ord när man är på dåligt humör! 
Nu ska jag avnjuta en låååång sovmorgon då jag börjar kl 17.00 imon! Wiiiiie! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0