20 augusti

Hej bloggen!
Har struntat i att uppdatera under min semester, mest för jag inte pallat - men det kommer! :) 

Jag kom hem i söndagskväll och då åkte jag direkt hem till Hampus för att mysa med honom! Dagen efter så ringde Jesper och bjöd hem oss på middag! Så gott och så mysigt! Har saknat mina pojkar ❤️

Efter fyra flaskor vin så traskade jag och Hampus hem halvsovande kl 1 på natten. 

Igår vaknade vi och Hampus åkte till jobbet, men efter några timmar kom han hem igen för han mådde inte så bra, så vi mös tills på eftermiddagen då jag träffade Selma och Olivia! Efter massa prat, lunch och ett glas vin senare åkte jag hem och sov i min egna säng för första gången! :-) 

Idag ska jag in och träffa Sofia och Caroline i Malmö, men to do listan är lång innan! Mycket att tänka på - om en månad flyger jag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0