30 augusti

Hej kompisar!
I torsdags var jag lite överallt! Sprang runt i stan på ärenden, var hemma hos Hampus en stund, åkte vidare till Jesper och åt middag och tillslut hamnade jag på ölkafeet (ja.. Igen...) med Selma och Albin! Så kul att träffa Albin igen! Gullegris!

I fredags så kände jag att jag har druckit vin i 4dagar på en vecka så jag körde på en hemmakväll! Pretty little liars och choklad! Vad mer behövs? :)

Idag så roadtripade jag, Ida och Sofie lite! Har man tillgång till bilen så har man ;) förutom att åka till greveholm så (för att citera Ida:) "vi körde vilse, vi pratade med My som gjorde pastasallad, vi åt chips i bilen när det regnade, tittare på fiskar, drack kaffe i Lomma. Ungefär så." Haha, bra dag med andra ord!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0