New year!

Heeeeej. 
Jag har inte bloggat på ett tag för jag glömmer alltid att ta bilder och då är det inte så kul att blogga utan bilder.
Men iaf. Mitt nyår va fint. Firade med mina fina vänner och fick min nyårskyss av min fina pojke! Glad tjej:)

Året har också varit bra hittills. Har ledigt från jobb så jag bara softar. Mitt nyårslöfte när jag va bakis efter nyår var att jag lovade mig själv att inte dricka mer.. Gick ju sådär.. Höll i tre dagar! Hah! Men jag mår så himla dåligt efteråt så det känns inte värt det! Men jag ska hålla mig nu iaf i två veckor då det är fest igen heh.. 

Ett annat nyårslöfte jag har är att börja ge mer komplimanger till folk! Man blir ju så glad när man får det ju! Blev inspirerad av en kille som kom fram till mig och sa att jag va vacker igår på stan och jag blev såklart väldigt glad! Sen får jag ju också massa komplimanger på jobbet där jag är runt människor så mycket, så nu vill jag ge tillbaka och sprida glädje! Så ser jag en människa som har t.ex. snygga kläder ska jag gå fram och säga det, personen blir ju säkert jätteglad! =) Jag har börjat med att skriva lite till folk och berätta att jag uppskattat något de har sagt eller gjort mig redan och de har blivit glada! "De va ett så fint medelande så jag vet inte vad jag ska svara. Men det gjorde mig glad. Tack! Din ärlighet uppskattas mer än du kan tro." (*stolt Kattis hehe*)

Annars har jag bara umgåtts med pojkvännen, fikat med Selma, Olivia och Daniel igår och Ellie och Jesper idag :) supermysig. Nu ska jag softa på tills torsdag då jag börjar jobba igen! Hoppas nu detta året blir kick ass!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0