Min semester (Part V) - Velencei tó, with my buds

 
Efter några dagar hemma så åkte jag och några polare till Velence där dom hade hyrt ett hus. Bara resan ner dit var en upplevelse. De hämtade upp med mig bilen och efter tre timmar vilse och en krock senare var vi framme. Som ni ser på andra bilden så fick vi putta in och putta ut bilen varje gång vi ville åka någonstans för det var så trång och det var en gupp precis vid ingången som gjorde allt komplicerat. Haha, mina vänner är kanske inte de bästa chaufförerna här i världen.
 
I alla fall, vi solade och badade, och vi festade!! Riktigt kul kväll hade vi! Nästa dag var jag tvungen att ta tåget hem igen för jag skulle åka till farmor, men de andra stannade en kväll till! Sista bilden kan ni se hur de springer efter tåget för att vinka av mig! Otroligt söta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0