11/2

guuud vad bloggen är seg idag. har inte kommit in på hela dagen och nu har det typ tre år för den att göra nått. Men today; school som vanligt. Matteprov. När jag gjorde det kändes det okej och som att det skulle gå bra, men sen när man frågade alla mattesnillerna vad svaren blev insåg man hur fel man hade. Och där rök mitt MVG i matte... härligt. Men nu har jag spelat in min livsåskådning, så nu ska jag bara skicka iväg det =) Sen imon är det spanska prov på morgonen och efter det... ... ... INGA MER PROV/INLÄMNINGAR =D.

eller oj, jusste! No-räkna-el-bajs-skit-saken också. hoppas olle glömmer den, så att jag slipper göra det =D

Och min guitarr hero world tour funkar!! Så tjejerna får komma igen efter jullovet... Men nu ska jag kolla på little brittan... bäst asså! Puss och Hej, jag hatar snöö =D

Kommentarer
Postat av: My

katta kan du lägga in min med ;o elr skicka till min hotmail

2009-02-12 @ 20:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0