2/2

Skriver lite snabbt innan jag ska till skolan. 
Börjar 08.30 med klassråd, sen svenska, HK, Bild och So.
Måndag är inte någon favorit dag, speciellt inte med tanke på att det är början av veckan och man sitter hela dagen och tänker på att man har en hel vecka att klara av. suck. Ikväll ska jag försöka skriva klart min svenska uppsats som jag inte blev klar med igår och hinna öva lite på no-provet som vi har imorgon. Prov på el lära. Asså liksom, komigen? El lära? När kommer vi ha nytta av det nångång? Det är bara massa komplicerade saker som ingen fattar men vi pluggar bra för att vi måste. Jag slår vad om att om en vecka kommer alla ha glömt allt om El lära... 

Nää, nu måste jag packa väskan och sticka. 
Puusss


P.S Dans ikväll! ;D High School Hoppers! Längtar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0