24/2

Heej Bloggen!
Skola idag som vanligt då, förrutom att vi åkte in till malmö på morgonen för att kolla på malmö synfoniorkester. Det var helt okej, men ganska kort! Det bästa var att vi slapp gympan =) Jag hatar gympa! Men vi kom tillbaka till skolan vid lunchtid, och på rasten var vi inne i musiksalen och spelade lite. Fast jag tycker ändå att Andy är taskig som överger vår band; Dom tre vännerna och Andy! Men det var i alla fall kul och efter det hade vi matte. Ganska okej, men jag och sofie är störda i huvet (A) Tycker synd om Jesper som måste ha oss. På TTF gjode vi sån analys av en leksak... tråk som fan men vi slutade lite tidigare =). Ikväll är det dans då som vanligt och nu kommer dagens outfit. Inte lika fin som sofies, som var supersnyggt klädd idag, men jag frös imorse så jag orkade inte vara "fin" klädd =) Som sagt, tråkigt men varmt!


MEN NU ÄR DET SÅ ATT VÄRLDENS BÄSTA FIS FYLLER ÅR IDAG! ALLA SÄGER GRATTIS TILL SOFIE GRETA MARIE ROXÅ! <33333 HA EN SUPERBRA DAG ÄLSKPÄLS! ;DD

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hihi naaaw tack älskling ! :D <3333

2009-02-24 @ 17:12:28
Postat av: My

graaattis sofie :D <33 min leksak var bäst :D

2009-02-24 @ 18:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0