4/3

Skola idag från 08.15 - 15.40. Lång och tråkig dag.
Spanska - Övade inför provet.
Matte - Jesper gjorde vår läxa ;D
Svenska - Kollade på redovisning.
Håltimme - Jag, Maja & My stack in till stan och skulle äta på subway men det var stängt så vi åt på macedonkan. Sen köpte vi godis och stack tillbaka till skolan. 
So - Vi snackade om människornas värden.
No - räknade elkostnader? haha, men jesper är ball.
OCH maja! you killed santa! HAHAHAHAH ;D
Men idag ska jag fixa lite på min svenskauppsats och sen plugga engelska och sen om jag hinner ska ja lira guitarr hero ;D;D 
och här är dagens outfit; leggins och stor blå tröja. Mysigt och varmt!
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

gud vad fin bild honey :)

2009-02-04 @ 19:24:05
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: My

YOU KILLED SANTA KATTA :D <3

2009-02-05 @ 18:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0