Dans

Hemma från dansen nu =)
Första vi gjorde var att David frågade om kläd- och skostorlekar. Sen sa han att han inte hade tid med att göra koreografier till alla danserna så han sa att jag och julia skulle hjälpa honom. Så först var det That's not my name, vi lärde ut den dansen och ändrade lite på den. Sen sa David att han behövde mer hjälp så att jag skulle göra koreografi till en annan låt med några andra dansare, så det gjorde jag xp, Sen var vi hungriga så vi stack ut och åt på Burger King. När vi kom tillbaka sa David att jag skulle göra koreografin till RainDropps, men den hann vi inte klart så det måste jag göra nu under veckan. Men jag glömde min CD-skiva på crazy feet, så får be david skicka låtarna xp,

Men nu är jag hemma och ska bara chilla, har tyvärr tittat klart på little britan =( ska kanske se om den igen =) Men vi hörs imorgon! Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0