GG

Idag så har jag faktiskt pluggat! både matte och spanska! är stolt (A) Men idag började Gossip Girl ;D fast Blair är lite knäpp ändå, liksom jag skulle bara chuck, ilooooooveyooooooou (L) Liksom kolla på killen! Riktig heting ;9 Och nate också. men jag stör mig på att han har varit ihop med alla! först Blair sen Serena sen Vanessa och nu Jenny... Fast Jenny har snyggt hår och grym stil.

Men tomorrow ska jag tyvärr till skolan ;( och sen ska jag till nova och fråga prao. inte för att jag vet var jag ska praoa. Sen ska jag till dansen med världens bästa hunnybunny!<3Sexma Chace och Ed ;999

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh hej snyggingar!

2009-02-09 @ 17:06:05
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0