Hola!

Söndag;
Efter en hel lördags övertalande att jag inte är sjuk längte, fick jag mina föräldrar att låta mig åka upp till sälen. Så på söndag vaknade jag halv fyra och kom fram till Bjuv vid 5-tiden. Jag, min moster och hennes man och mina två kusiner åkte upp till sälen, som tog 10 timmar. Vi stannade två gånger på makedonkan, första gången i Göteborg och andra gången vid en stad vars namn börjar på K. (kommer inte håg vad den heter). Vi var framme vid tre tiden och vi åt och kollade på TV och massa annat skit. Sen gick vi och la oss. 

Måndag;
Vi vaknade runt 10-11 tiden, åt frukost och sen gick vi till backarna. Sen insåg vi att jag hade glömt mina skidor, där vi hyrde skidorna så vi var tvungna att åka 50km för att hämta dom. I know, I'm smart. När vi var tillbaka igen så stälde jag mig på skidorna för första gången i mitt liv. Scary var det. Jag åkte ner väldens lättaste backe, och jag klarade mig. Alla tyckte jag var duktig så dom bestämmde sig för att ta upp mig på toppen av berget! Så vi åkte den liften i typ 20 min innan vi kom upp till toppen, och utsikten var sjukt vacker! Asså ni som inte har upplevt det vet inte vad ni har missat ;o Iaf, gick det inte så bra i början av den backen, det tog snarare typ två timmar för mig att komma ner. Nog pratat om det. Efter det gick vi hem och jag lovade mig själv att aldrig stå på enn skida igen =) Vi åt och kollade på TV som vanligt den kvällen också. 

Tisdag;
Idag hade vi en liten längre sovmorgon. Vi åkte upp till backarna runt 13-13.30. Nu körde vi massa backar. Enkla ibörjan och sedan lite svårare. Jag kan helt ärligt säga att jag kör som en gud nu(A) Jag äger! Så idag var det mycket roligare än i går. Sen fick jag gå i skola idag också pga mitt failande igår, men det gick super. Jag är fan helt bäst! Fast det var ganska läskigt när hon körde oss till en skithög backe. Jag svär, den var sjuuuuukt hög, och jag todde aldrig att jag skulle klara den, men guess om jag klarade den? Yeah baby! ;DD Klockan var nu 4 och Relle kom och hämtade mig, och vi åkte hem. Ikväll ska det vara ett sånt kvällsåk, så att man får åka när det är mörkt! Det är sjukt mysigt, helt mörkt som sen sånna lampor som lyser upp banan =) Sådet håller på att mörkna nu så jag sticker ut snart. 

Imon vet jag inte vad som händer, men en sak är säker... Vii ska bada =D Längrar! Ska se om jag hinner skirva imon, men vi hörs!! Puuzz 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh toppen, toppen, toppen gumman :DDDD<3

misssU <3

2009-02-18 @ 18:42:39
URL: http://hannyybanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0