Ute med tjejerna.

HejHej!

Allt började med att jag och My missade bussen, så vi bestämmde oss för att gå, men My hade mensvärk utan mens så vi låg på golvet och väntade på nästa buss istället. Sen när vi skulle betala bussen så funkade inte mitt kort! Asså det händer alltid mig, att jag inte har pengar eller att kortet inte funkar!! Men när vi äntligen kom fram så åt vi (jag och Ida vräkte i oss & My och Sofie åt lite, och Maja inget alls) Efter typ en timme gick vi till bion och hämtade ut våra biljetter. Vi hade typ en halvtimme på oss så vi stack till Hemmakväll och köpte godis, sen gick vi till Ica och snackade om vilka som hade varit ihop med vilka... väldigt intressant.

Sen började I Taket lyser stjärnorna.
Den var bra, men tycker att boken var bättre.

Men nu ska jag försöka plugga, som jag inte har gjort hela dagen, men jag lånade Kvarteret skatan och Little Brittan av Ida, så jag tror nog allt jag kollar på dom istället :D

Snart kommer dagens outfit,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0