3/6

Heijsan skola idag dåh!
Spanska - Monica is gone så vi have Mario som är typ... konstig!? x)
Ma - Prööv! ska inte säga nått, men jag tror det gick bra.
Svenska - jao och sofie ska filma imon ;D hha, "frågor till bonjäveln" hihih.
håltimme - my och jag stack till nova och jag köpte en marenswiss! mumish, sen träffa vi en kille som rent ut sakt var en idiot xDD dummare person får man leta länge efter!
So - plugga till provet imon.
No - vikariejävlen ska dö ;o
ahhaa, gud vad jag är taskig idag xD Kanske för att jag inte kan so provet!? usch jag hatar detta så himla mycket. Jag längtar tills torsdag är slut så jag har fått det dumma provet gjort! uuuuuh

Sen har jag lovat dagens outfit också så here it comes ;D

Neeeeeeeeeeeäääääääähheeej!? Bloggen ska alltid hålla på så! uuuuuuuuuuuuh.  Jag försöker och om vi har tur så kommer dagens outfit upp senare idag. 
wwwwwwwwwarför ska bloggen alltid dampa!? ADHD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0