8/5

Idag var jag ledig från praon igen =) men snart är det skola :( Pallar verkligen inte. Dessa två prao-veckorna har varit extremt roliga - och detta tack vara Hanna, min bebiis(L) Vi har haft sjuktkul och vi skrattar åt typ allt! Plus att vi hade den bästa praoplatsen for sure!

Men idag har jag hängt med sofie på nova :) kulkul, sen träffade vi Alex och åt med honom - elr han åt 5 cheeseburgare ;O FATTOE ;) Sen gick vi runt på nova och BR ;D men sen var Sofie tvungen att jobba igen så jag fick hänga själv med Alex. Vi träffade Senait när vi var på Kapphal, och hon såg skitsur ut ;S Värsta bitchlooka oss... ihih, jag får igentligen inte vara ledig men whatever ;D




Nu ska jag gå och deppa över att det är skola snart... hejsvejs.(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0