4/10

Min statestik är fortfarande bajs i huvet :( Aja. Jusst nu känner jag mej så jävla lat :P Jag vakande kl 3 och under tiden jag låg och sov så har sofie och ida redan vaknat, åkt in till stan och simmat. Haha, känner mig som en lat tjockis :P

Men idag ska jag fortsätta tjocka mig! Kanelbullens dag juuue ;D Och sen har jag fortfarande 5 sidor av mina 12 sidor matte kvar att göra. Plus att läsa klart min bok till läscirkeln imorgon. Och skicka bilder till david OCH beställa biljetter till this is it som jag skulle göra igår. Hih, jag är bäst på att komma ihåg saker :D


BTW, Ida blev den lyckliga vinnaren som får åka med mig in till Malmö den 27 november och titta på IDOL live ;DD Grattis älskling =)) Och sofie, vi ska hälsa Erik från dejj ;))


Kommentarer
Postat av: myy

grattis idaälskling :)

2009-10-04 @ 16:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0