Dans

Är hemma nu=D Dansen var såklart jättekul! :D Fast vi gick hela tiden och eftersom jag och louise och julia var bäst så var vi inte med den sista haltimmen typ ;D Men sen hade jag möte med David.
Fick nycklar och koden till Crazy Feet, för jag ska hålla två danslektioner nu i veckan =D Ena ska bli nu på tisdag och nästa bestämmer vi på tisdag då =D  Plus att jag och louise + några andra ska sova över på crazy nu på lovet! Det ska bli kul =D Hanna, om du läser detta vill du joina? :DDD
Men nu ska jag gå och fixa lite pappersarbete inför dansen. Måste också mejla david om musik och kontaktlista på alla som ska vara med ;) Känner mig som en riktig arbetskvinna nu xD Men puusssar§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0