hemma.

Är hemma nu från skolan:
* Först klassråd. Tråk.
* Sen matte. Jag är sämst.
* Sen ungdomsmottagningen ;D Kul. Fast hon tjejen vi hade var lite skum. Hon ba; "Jag har man och barn, men jag brukar fantisera om hur det är att ha sex med andra, jag är väll inte otrogen för det?" Haha, men hon var rolig. Hon sa att tjejena också får stånd när dom är kåta. Kltoris växter typ 2 cm eller något sånt x)
men sen drog vi till katte för att träffa lite människor. Och nej, men "träffa lite människor" menar jag inte kolla på pojkar, som en viss person trodde jag gjorde x) Btw, så kom den bajskorven aldrig :( Han hade "lektion". Det finns något som heter "gå på toa och ha diarré", så man kan vara borta en lång stund. Haha. 
Men nu ska jag sova för jag mår illa =( Bara det inte är nöff nöff så är jag nöjd! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0