Lady Gaga.

Okej, den här dealen med lady gaga. Asså jag börjar bli trött nu! Och jag snackar inte om hennes penis som inte finns. Utan hennes låtar! Jag gillar Lady Gaga, men jag är inte hennes största fan lixom. Men att radion/tvn tar en låt t.ex. Poker face, spelar den i typ 100 år. Sen ba: Lady gagas nya låt: love games. Asså när hennes album Fame släpptes, så kom ju alla låtarna ut SAMTIDIGT! Lady Gaga har ju massa bra låtar som inte är med på det albumet, varför inte spela dom låtarna också? Varför bara ta en låt och köra den i 100 år och sen säga att hon har släppt en ny låt medans den är lika gammal som den första? 
Men när hela världen lyssnade på 
Poker face - lyssnade jag på lovegames.
När hela världen lyssnade på
Love games - lyssnade jag på fame & money honey
När hela världen lyssnar på 
Paparazzi - lyssnar jag på Big girl now & Papergangster.

Och jag är inte ens ett stort fan!? Jag diggar henne sjukt, men absolut inte besatt.
Undra vilken "ny" låt dom ska börja kalla ny och spela den i 100 år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0