pic from school

Låt bilderna tala för sig själva =)

spy och maja i labbet =) Vi skulle filma ;)


såhär kul har vi på lektionerna =) Jag ser typ mentaltstörd ut ? :D


Hih, ida och sofie hade lektion. Sucker ;)


Såw söta :D:D:D Speeeecielt maja (L)

spyyy och Anton bästis! <3 Feast, jag dumpar honom för nu har jag en ny bästis JOOOEL (L)

Gissa asset? :D
RÄTT SVAR: MANNNEES ;D hihi.

Jävla fjortis antooooooooooon x)

sötast i swear :D

he, folk belv misslyckade på denna bild, men we bjuder =DDD

naaw så söwta, bådatvåå (L)

såhääär normala kompisar har jag xDD

Men nu orkar ja inte ladda upp mer bilder för blogg.se dampar som fan så det tar typ 3 år att ladda upp en bild. Puuss§


Kommentarer
Postat av: Maja

Yeah, jevligt najs skoldag! ;) <3 puss påå världens sötaste patta patta!

2009-10-07 @ 22:25:13
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

Har du hört THs nya album Humanoid? =)

2009-10-08 @ 14:20:45
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0