Tjaa

endagkvarendagkvaaaaaaaaar!

Okej höstlov du kan komma nuu!! Men en dag kvar. Och då ska vi ha matteprov. Och det kommer bli jättesvårt sa vår lärare:S


Men idag firade skolan sin 15 år jubileum, så vi fick muffins =D Sen så hittade jag min framtida man! Det var några ungar från rockschool i Lund som kom och spelade. Dom var typ 8-10 år men dom spelade FANTASKTISKT bra!!! Fatta, dom var så jättesmå och dom spelade och sjöng i världsklass! Sjukt coola var dom. Och han som sjöng såg lite ut som Ryan Sheckler när han var yngre! Så sjuktsööööt! (L)

Sen möte med körskolan. Gick bra, ska börja köra i början av november. Om jag får mitt körartillstånd, men det borde jag få!

BTW, tack sofie för dagens blogg (L) Älskar dej gums <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

=))). loveyaa =) <33 men jag ville gå på modevisning imorn =((

2009-10-22 @ 16:42:30
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0