17 juni

Godmorgon. Gå och lägg dig din fule jävel.
Hhihih, förlåt, men det är faktiskt kul! :D
Idag ska jag in till stan och äta lunch med mina fina vänner som åker iväg imorgon :( Ida till världens coolaste USA och Hanna till Belgien. Idag ska jag ta med mig kamera så bloggen blir lite roligare! Tänkte ta med igår men jag glömde.
Btw, så var det jättemysigt igår hos my! Ända vi gjorde var att äta! :) Vi är typ världens fetaste människor, Biggest loser nästa? Haha =) Men nu ska jag gå och platta håret! Ha en fin Torsdag! Puss♥

Kommentarer
Postat av: myy

my är fetast i väääääääärlden :D

2010-06-17 @ 14:02:07
Postat av: Tiberiblog9036

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-06-08 @ 19:43:05
URL: http://tiberiblog9036.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0