1 Mars

Godmorgon! Skola igen! Yessssss
Slutar halv tre. Bättre än halv fyra som jag slutar sen i två dagar i rad. 
På tal om ingenting så drömde jag att jag och sofie gick på vår TH konsert, men vi kommer försent och när vi är där så är det redan insläpp och vi kommer in sist och vi får stå längst bak! Asså seriöst, det är typ min rädsla! Vill inte stå längstbaak! Behöver heller inte så längstfram, men typ andra, tredje raden ? :) Men det kommer gå bra. Jag och Sofie kommer köa i evigheter :D
såhär ser scenen ut. Jag vill stå på sidorna vid den där förlängda scenen :)
Aja, det kommer säkert gå bra! :D
Men nu måste jag pysa! Bye-bye

Kommentarer
Postat av: Mikailuna

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2011-02-25 @ 12:41:12
URL: http://mikailuna.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0