13 mars

Godmorgon alla söta :)
Fyfan vilken kväll igår! Verkligen en av dom bästa. Jag tror att jag och mina bästa kompisar har kommit upp på en helt ny nivå och jag vill bara säga att jag verkligen älskar er så mycket! :)) Vad fan skulle jag gjort utan er? <3

Nu har Sofie och Ida gått, för sofie skulle sälja tidningar och ida ska till ullared. Så nu är jag, Hanna och My här och har nyss ätit frukost. Vi skulle haft ett sex and the city maraton, men vi är helt slutkörda så vi myser med disney klassiker istället :))
So here we are, i våra mjukiskläder vid soffan och ska börja tita på Tarzan :D
Ha en bra lördaaag! :D Pussar

Kommentarer
Postat av: Sofie

Älskar er också (LL) Pussa dig själv och dom andra från mig! =)) (LL)

2010-03-13 @ 11:46:58
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0