jag borde plugga nu

42 frågor du troligtvis aldrig fått på en och samma gång!


1.Det första du tvättar i duschen? ehm? Jag vet inte x) Typ hela mig? :P
2. Gillar du kaffe? Idas ♥
3. Hur mår du just NU? trött och mätt
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?  l
5. Berätta om din senaste dröm? att jag och sofie gjorde en kenza och mirre, alltså en THtour, men vi gick inte på konserterna utan backstage, och killarna tröttnade på oss för vi var där typ 24/7 :)
6. Skulle du kunna äta din favorit rätt under en hel månad utan att tröttna på det? Nej! Och det har jag bevisat ;)
7. Vad vill du ha just nu? påsklov!
8. Har du räknat till 1000 någon gång? nej :p
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? båda
10. Använder du smileys? alltid! :)
11. Har du träffat någon kändis? Ja <:
12. Gillar du keso? nej
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? in die nacht (A)
15. Är dina föräldrar stränga? nejdå
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? ohja!!
17. Glittrar någonting i ditt rum? nej
18. Brukar du hyra film? palla när man kan titta på datan (h)
19. Var kommer du vara på lördag? at sofies place ;)
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll ? nope
21. Vad åt du till lunch? mackor
22. Har du lockigt hår? om jag har.
23. När grät du senast? Förra fredagen ;s
24. Har du gått in i en vägg någon gång? ja :)
25. Favoritårstid? dum fråga!
26. Vem höll du i handen senast? Ida =)
27. Sover du med TVn på? ah
28. Tycker du att du är gammal? nej, men nästa år! 17! Ångest :S
29. Är du mörkrädd? Nej
30. Gillar du ditt liv just nu? visst
31. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? ja, men sällan
32. Har du bra syn? nej :)
33. Var är dina föräldrar just nu? vettefan :S
34. Vad har du på dig just nu? min crazyfeet shorts och linne
35. Vad var det senaste du köpte? b&j :)
36. Hatar du mer än 3 personer? yes
37. Använder du sushipinnar? nej :)
38. Äger du ett vapen? nej
39. Gillar du ditt hår ? det kan man inte precis säga
40. Gillar du dig själv? njaa
41. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? pappa
42. Hur ofta använder du MSN? min msn bajsar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0