when its all said and done

Jaa, nu börjar denna helgen lida mot sitt slut. Jag och My har käkat musse pigg våfflor och jag har packat klart. Om ca en kvart kommer min pappa och hämtar mig.
Denna helgen har verkligen varit jättekul! Allt ifrån lugna mysiga kvällar till riktigt party. Allt ifrån att man bara vill gå och sova till att man dampat loss. Till att man har blottat sin själ till att bara skratta och inte bry sig om livet.
Jaa, det hat verkligen varit allt och lite till. Och det är tack vare mina underbara vänner! fyfasiken vad ni är bäst och jag älskar er verkligen jättemycket =)
Men nu ska jag och my glo lite på tv :))
Puss heeej

Kommentarer
Postat av: Sofie

sååbääst!!(LL)

2010-03-14 @ 13:23:53
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0