25 Oktober

Jag suger på att blogga. Men nu har jag faktiskt bestämt mig för att försöka skärpa mig! Åker till Barcelona på fredag så då hoppas jag att jag kan klämma fram lite roliga inlägg :)
.
Nu är det iallafall sista veckan innan höstlovet! :) Och vi har två prov! Vi har inte haft några prov under hela terminen  och nu kommer två stycken! Och jag fattar inte ens vad vi ska ha prov på :s Vi ska ha ett i naturkunskap och vi har bara haft två lektionen, varav ena var i skogen? Aja, känner jag min klass rätt så kommer vi faila tillsammans ;)
.
Men nu ska jag slänga på fjällräven och dra till bussen snart. Tycker synd om den personen som får sitta bredvid mig för min jacka är huuuuge! Men jag slutar vid tre tiden så vi hörs vid fyra! :) Puss♥
Åh vad jag stör mig på blixten på photo boothen! Det är det enda som suger på Macdatorernas kamera!

Kommentarer
Postat av: Wille

Hejsan!

Nu drar jag igång veckans blogg tävlingen igen! Hoppas du skulle vilja vara med :D<3

2010-10-25 @ 15:26:12
URL: http://sweetaswille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0