28 Oktober

Hann inte blogga imorse, meeeeeeeeeeeeeeen nu är jag så fett glad! Livet är bara helt perfekt! Engelska provet gick hyfsat bra och att kolla på ES1D-mutas musikal och sedan ha teater var fett nice! Och att höstlovet har börjat för min del och att jag åker till Barcelona imorgon! Men det bästa av allt är att pappa precis åkte för att köpa en Big Mac till mig!!! :D
Livet kan nog inte bli bättre än såhär?
.
Nu ska jag göra absolut ingenting! Ha en fett bra torsdag och hoppas att ni är lika glada som jag är =)

Försökte hitta en bild där jag är glad och jag tror aldrig jag har varit gladare än i just den stunden som bildens togs! 5 Mars 2010 ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

neee jag sa till dig att den hade premiär på fredag D: inte att vi skulle se den :D jag tittar ju inte på en saw film utan dig? :D

2010-10-28 @ 17:52:11
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0