12 September

Godmorgon!
Är tillbaka från min lilla paus. Igår hade jag verkligen inget ork med någonting och det behövdes verkligen pratas ut med mina bajskorvar om all the crazy shit I did :) Så igår spenderade jag min kväll med dom! :) Mycket trevlig och fyfan vad jag har saknat er!  Innan när något hände behövde man MAX vänta i 24 timmar innan man träffades och pratade, men nu måste vi vänta tills på helgerna och inte ens då kan alla!
Iallafall så fick jag en tidig födelsedags present av sofie, eftersom jag fyller år på Torsdag och gud vet när vi kommer träffas igen så fick jag den igår =) Visar sen! :D
.
Nu ska jag gå och pilla mig i röven hela dagen! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0