17 September

Godmorgon bitches! Im back! :)
Idag är det skola från 10 till 12! :) Och vi ska redovisa vår lilla fysiska pjäs som vi har hållit på med hela veckan! Dock har jag cpont i halsen och det ända vi göra i pjäsen är att vråla och skrika! Man får väll göra sitt bästa!
Sen är det ju heeeelg! Behövs verkligen! :D Idag ska man kanske till Petris inspark, ska se om jag får ihop det. Sen skulle man egentligen vara hos Selma, men dock blir det inte a tills nästa helg :( Men då spenderar man sin helg hos Sofie istället! Det gillas!
Men nu ska sminka mig och om 25 min går min buss! Ha en bra dag! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Mikalhelene

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2011-11-25 @ 23:52:47
URL: http://mikalhelene.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0