2 September

God morgon!
Nu måste jag börja dagen med gnäll!
Jag är fullt medveten om att det finns folk som inte gillar Tokio Hotel (ganska många) och det skiter jag i totalt! Jag tvingar ingen att gilla dom, men jag fattar inte hur alla Tokio Hotel antifans kan vara så himla dumma i huvet? Folk har aldrig hört dom men ändå så går dom runt och säger att dom suger! Spenderar typ mer tid att hata Tokio Hotel än att bara skita i det! Jag gillar t.ex. inte the beatles, och jag skiter totalt i dom! Jag går inte runt och hackar på Beatles fans!
.
Att jag tar upp detta nu är inte p.g.a dessa antifans, för dom har alltid funnits och jag har vant mig. Men under hela Vakna! Med the voice har dom snackat om Tokio Hotel. Man ba hallå, ni är fan 30+ ! Har ni inget bättre för er än att hacka på Tokio Hotel!?
Tokio Hotel förtjänar rockbjörnen för årets bästa konsert för den var verkligen helt sjukt! Motorcyklar, Massvis med eldflammor, brinnande pianon osv! Ni som inte var där kan fan inte säga något! Eftersom dom vann och man kan bara rösta EN gång på rockbjörnen borde ni hålla käften och inse att det finns en stor anledning på varför Tokio Hotel vann! Lix om Justin Bieber skulle vunnit skulle ingen bry sig, jag lovar!
.
Alltså, jag tvingar ingen att gilla TH, men skit i dom förfan! Speciellt om du är över 30! Get a life förfan!

Haha, bitterfittan! Men fick lite damp på Jakob Öqvist och Paul Haukka!
Ha en fin dag! Pusss♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

ooooh brinnande piano ooooooh (LLLLL) med en Tom på scen skulle alla vinna pris för bästa konsert! =D

2010-09-02 @ 07:32:09
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: myy

dom är faktiskt ganska bra, fattar inte varför man ska hata någon man aldrig lyssnat på? jag hatar både darin och erik grönvall och jag har lyssnat på dom :D

2010-09-02 @ 18:13:53
URL: http://mynorrelokkee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0