Söndag.

Sista lovdagen.. Känns helt okej! Vi har ju teaterperiod i skolan framtills påsklovet! Hihi, jag vet att jag tjatar mycket om teaterperiod, men tänk att slippa skolan i 6 veckor och ba göra något man tycker är så jävla kul! :)
.
Hanna&Sofie sovöver här igår och nu precis har sofie och hanna stuckit och köpt mat till oss, så nu står hanna och lagar mat! Chillsöndag! Precis vad som behövs! :)
.
Nä nu ska jag gå och njuta av mina sista timmar med mina fina flickor! Pusssss
Bjuder på en fin bild på mej och sofie när vi var i danmark :)

Kommentarer
Postat av: myyy

jag sov inte alls över hos dig heller och ringde folk mitt i natten, nejdå! :D

2011-02-27 @ 18:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0