2010

Snattat från Paow :)

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – Awesome!
Bättre än förra året? – Ja, faktiskt!
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Hmm, kanske sommaren! Den var så himla härlig! Och hela denna terminen på helenholm! :) ++ 5 Mars!♥
Har du flyttat under år 2010? – Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Jafan!
I så fall vilken? – För många för att kunna rabbla upp alla.
Har du kysst en främling? – Yes.

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – Awesome medans det varade men sen insåg man att det var bortkastad tid.
Har du varit kär? -Ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja, men inte på det sättet.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja, men det var på fyllan så tror inte det var så seriöst heller:P
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Nej.

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej.
Har någon i din släkt avlidit? – Min farfars systers man :(
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Yes
Varit i slagsmål? – Inget jag har minne av med tydligen :P

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - Ångrar inget för allt jag har gjort har på ett eller annat sätt varit possitivt för min del.
I så fall vad?
Har du skämt ut dig? – Gör jag hela tiden, men inget jag bryr mej om längre :)
Har du ljugit för en vän? – Ja.
Har du varit ute en hel natt? – Yes.
Har du blivit tagen av polisen? – Nej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? - Heleneholm
Har någon varit elak mot dig i skolan? – nej
Hatar du någon på din skola? - hatade, men jag förlät honom :)
Har du gjort något framsteg? – jafan! har fått ett mvg! yäy.
Haft alla rätt på ett prov? – haha, nej.

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – Ja! :D
Har du förlorat en vän? – Har inte träffat vissa på länge, men dom är absolut inte förlorade! :)
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – hm, jafaktiskt! :)
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Joo
Har du ljugit för en bästavän? – Tror jag inte :)
Har du haft en relation med en vän? – Nej :P


Kommentarer
Postat av: Sofie

hhi jag fattar! :D and stooooooooop it! those smajlisarna are going down! cho du ska bara veta vilken film jag tittar på nu. leeeedtråd: omg, what happend to the sun?

2011-01-05 @ 23:40:27
URL: http://sofieroxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0