tisdag.

Ja, allt börjar med att man kommer till skolan och eftersom vår lärare håller på med intagningsproven så fick vi våra tusenspänn att gå och handla scenkläder.. men eftersom jag är i scenografigruppen och inte kostymgruppen drog jag, Ellie och Selma till Lund och chillade livet (i solen!!) i stadspaken! Efter några timmars stekade drog vi och åt glass på stortorget och sedan mötte vi upp Sofie och så drog vi och solade. Efterdet spontan drog jag, ellie och selma till hässleholm! Dagen avslutades på burger king! Supernajsig dag♥
Stadsparken. sötis ellie.

årets första glass utomhus ♥

I väntan på medans Sofie solade! Och mina nya brillz jag spontan köpte :)

Chillepille i solen med Sofie!

It began in Hässleholm

och avslutades på BK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0