Inget liv.. fast ändå

HEEEJ BLOGGEN.
Har typ inget kul att blogga om. Igår var vi på möte med konkursförvaltaren på jobbet och som det ser ut nu är det 50% att vi blir uppköpta och 50% att vi blir uppsagda. Vi får se helt enkelt :) just nu är det sjukt nice att va hemma men få lön ändå ;) efter mötet gick vi och tog en öl och bara pratade i några timmar! Fina kollegor ❤️
Idag har jag sökt stipendium och pluggat körkort. Typ så alla mina lediga dagar spenderas. Lite tråkigt men det måste göras! 
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på jättebästisar! :)

Ännu en bild på min mage. Haha ja träning är ju en ganska stor del av mitt liv nu (tränar varannan dag) och någonting jag är sjukt stolt över att jag lyckas hålla igång! Sen är det sjukt kul att se saker hända också ju! Ni anar inte hur många bilder jag tar! Men några ben/rumpbilder kommer ni inte få! Skulle kännas lite som utvik.. Men ja! Min kamera består alltså inte bara av selfies längre så det blir ju att bjuda på bilder man har! Haha ;)
Kan man ana en liten sixpack där under måtro? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0