140206

Hej kompisar!
Har inte kunnat blogga då min mobil är DÖD... IGEN... suck. Den har fryst så man kan inte trycka eller göra något. Väntar nu på att den ska ladda ur så jag kan starta om den. Men eftersom jag inte pillar på den så dör batteriet riktigt långsamt. Detta är nu tredje dagen och den är bara på 43%... Aja :) Det löser väll sig :) 
 
Idag är jag ledig! :D Har vairt på körlektion och nu har jag fått tillbaks min uppsats som jag har skrivit och ska korekturläsa den osv :) 
Jag har faktiskt lite saker att blogga om, men alla mina bilder är i mobilen så det får vänta lite. Kan bjuda på en lista istället! :D
 
 

Hur har din dag varit?
Hittls har den varit bra. Körlektionen gick bra och nu hoppas jag bara jag hittar motivationen så jag kan få massor gjort idag.

Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu? 

Mamma ville att jag skulle ha dubbelnamn.. asså typ anna-katarina. Tacka gudarna att det inte blev så! Hah

Vilket är ditt största beroende?
Godis och sötsaker...

Vad gör du när ingen annan ser?

Typ är jävligt ful och softar till max

Finns det något helt vanligt en gör som du tycker är ovanligt roligt?
Älskar att åka bil. Hah. Asså roadtrips. Kan bli otroligt extasisk av det. =)

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?

Typ ångest eller utbrändhet. Känns ibland att jag har hällt vatten över huvudet då jag har så många projekt igång.. vet inte ens om hur jag ska klara det men det ska nog fan i mig gå ändå :D

Vad beställer du på krogen?
Jag har ju mina bartender kompisar som brukar tipsa osv men vanligaste är ju vin, men är man på humör så tar jag det roligaste namnet på listan =)

Vilken är din största skräck?

Att vara ensam och sårbar.

Hur gör man för att ragga på dig?
Charmig som fan. Inte för på och sliskig.

Vad har du funderat över på sistone?

På hurvida jag trivs på jobbet osv. Att jag måste kötta nu på min framtid.

Vad var det konstigaste som hände i helgen?

Att vi (min pappa och jag) fick en systemkamera :) Mest rolig men fyfan vad chockade vi blev!

När skäms du?

När det inte blir som jag planerat/jag inte kan kontrollera situationen. 

Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft?
En bra bakfylla var när jag, My och Hanna vaknade och åt pizza med popcorn, spelade tvspel och kollade på melodifestivalen på kvällen. Riktigt mysig bakisdag. En dålig var nu på nyår. Jag och Adrian la oss vid 5 och vaknade kl 7 på morgonen och kunde verkligen inte somna om. Och så va vi så hungriga och vi trodde att icat öppnade 8 medans det gjorde kl 9. Så vi gick dit och det va stängt. Surt gick vi tillbaka och va trötta, illamående och hungriga. Usch. 

Vem är den mest kända människa du talat med?

Hmm.. Måste nog vara Kenza..

Vilket uttryck använder du lite för ofta?

Jag svär lite mer än vad jag borde. Tycker inte om det och ska sluta. Låter så trashigt.

Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?


Säkert, inget vad jag kommer på nu dock.

Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
Det vanliga. Inga kläder och ingen mat som man är sugen på.. hah =)

Vad gör du när du är ledsen?

Försöker koppla bort mig. Göra saker och inte tänka på det.

Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?

En sjukt gosig stor tröja och leggins :)

Har du någon gång slagit någon?
Japp

Vad ser du fram emot just nu?

Ungern och Sthlm nästa helg. Sen hösten. Då jävlar smäller det ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0