Det va fest på båten

Vilken härligt vecka och helg jag har haft! 
I fredags efter jobbet drog jag och Hampus till Olivia och firade hennes fördelsedag med en hederlig hemmafest! Supertrevligt! Lite mycket att dricka och lite sen hemgång för att jobba i 8h dagen efter men jag klarade det!! Så efter att ha jobbat bakis så var det bara att gå hem till Hampus efteråt för en återställare! Han hade inflyttningsfest så förkrök hos honom och sedan vidare till båten för att dansa tills stängning! Så kul!!
På söndag fick jag äntligen en efterlängtad bakisdag! Jag och Hampus köpte massa gott och hade Harry Potter maraton! Senare på kvällen kom Jesper och mina grabbar spelade schack! Perfekt avslut på asbra helg! 
 träffade Martin hos Olivia! Inte sett sen Barcelona förra året!! 


• fest på båten med min babe

•bakisdag 👌

Under veckan hann jag även att gå på utebio och sola! 😍


Denna vecka åker jag på äventyr i en månad! Ska bli spännande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0