-

Det kommer alltid finnas de som njuter av att stoppa käppen i hjulet för en. De som som inte bryr som om andra. De som är skapta för att förstöra. Men de är skapta för det och jag tänker inte låta någon ta bort mitt goda humör. 
Man måste fortsätta kämpa för sin sak, för de onda kommer alltid vara onda, man kan inte ändra på saken. 
Det är stunder som dessa man måste blicka framåt. Komma ihåg det som håller igång en. Jag vet min väg. Jag vet min väg till lycka. Vad har de? Inget. En dag kommer de inte kunna leva på att manipulera med folk, vad ska de göra då? 
Detta mina vänner får mig att fortsätta. Det är det jag andas för. Min dröm har gått i uppfyllelse så bara kom och försök fucka med mig. Det kommer inte att gå. Jag är så mycket högre upp än er. 
Jag lovar er att ingen ska få ta bort mitt leende från mina läppar. 
Detta betyder allt för mig. Och ingen kan ta det ifrån mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0