Friday - saturday

Hejhej! 
Jag är suuuuuperglad idag! För jag är friii! :) Jag fick jobba över igår, men vi skulle på after work så det va inga problem. Men sen så tog tröttheten över (jobbade i 9h) och så fick jag huvudvärk så jag drog mig hemåt rätt så snabbt. 

Men väl hemma fick jag de bästa nyheterna någonsin! Jag tänker berätta för er alla i maj! Och varför just i maj får ni veta då också! ;) haha. 

Idag är jag då hemma, fastän det är fint väder och så.. Men jag spenderade en av mina två lediga dagar ute, så får jag stanna inne idag. Har massor att göra, så idag ska det blir gjort! :) 
Men först ska jag ta det lugnt! Har tränat och nu sitter jag och käkar och kollar på alla serier jag har missat under veckan! 

Så hoppas ni har en underbar lördag ute i det fina vädret! :)

Jag är så stolt över mig själv att jag har lyckats komma igång. Var så trött på att jag inte hade någon kondition och styrka. Men nu jävlar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0