9 maj

Fredag idag och jag är ledig! Najs! 
Igår fick det bli Eurovision mys med Hampus! Så åkte hem till honom efter jobbet och så kollade vi på lite serier, lagade asgod middag och kollade såklart på esc! Romänien var lätt bäst. Jesper kikade förbi en liten stund efter han hade slutat jobba och åt av vår puliga mat! Pommes, entrecote och sallad! 

Btw kompisar! Imorgon är det ingen vanlig dag, och nej jag pratar inte om att det är final i esc, utan att imon är det min SISTA dag på rensningskuren!!! Jag har klarar av TRE hela månader! Så stolt jag är över mig själv, och tack till alla som har stått ut med mig och mina matvanor! Haha! Så imon gäller det att bita ihop en sista gång när jag och mina män ska se finalen! 

Idag är det softmode on. Har ingen lust att röra mig så det blir en lugn hemmakväll! Tar igen det imon! Puss på er alla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0