Livet är fint

Några saker som gör mig glad idag
• att det är fint väder ute
• att jag har tagit körkort
~ att jag klarade skrivningen och två timmar senare klarade uppkörningen! 
• min Hampus 
• att Niklas gick igenom styrservon med mig igår när alla andra tyckte det var jobbigt att jag bara tänkte på körkortet 
~ det kom på min säkerhetskontroll och jag hade inte gått igenom det med min körlärare!!
• att jag hinner till jobbet nu
~ hann hem och duscha och byta om (på 10 min!!) vilket jag inte trodde jag skulle göra :)
• att jag ska äta redfellas till lunch! 
• att jag har världens finaste vänner som jag aldrig lyckas träffa! Men snart så! 
• att jag precis fick in en bra lön på den tiden vi var arbetsbefriade från jobbet! ;)
• att jag kan radera alla körkortsfrågor jag har på mobilen! 
SÅN BRA TISDAG



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0