Min vecka.

Wow vilka fantastiska dagar i Barcelona och montserrat! Lovar att visa bilder i ett annat inlägg! Har inte riktigt tid just nu!
Igår vi iallafall hem, och jag hann inte ens vara hemma i 5 min när Hampus ringde och tvingade ut mig. Så träffade honom och Jesper i Lund och vi var lite på karnevalen men gav upp och gick och åt istället. Mina fina grabbar! 
Idag fyller min pappa 50, så jag har varit hans personliga chafför och kört runt familjen till Helsingborg, Lomma osv :) 
Just nu är jag påväg till Malmö! Ringde Hampus och han sa att de har gått all in för en grillkväll, köpt mat och godis för 1000kr. Haha mina killar är bäst och detta kommer bli en riktigt bra dag! 
Bloggar mer sen! Pussisar
Utsikten från mitt fönster. Uppe över molnen :)

Jesper och Hampus igår efter vi hade ätit. Mätta och belåtna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0