What seemed like a good idea has turned into a battlefield

Update på mitt fabulösa liv!
Igår var jag och Sofia på emporia och letade kläder! Efter några timmars letande så mötte Hampus upp oss och så fortsatte vår lilla shoppingrunda. Enda som fick följa med mig hem va denna supermantröja som Hampus så fint modellar för :) 

Efteråt mötte vi upp Jesper och så drog vi och spelade biljard och drack öl och vin! :) asmysig kväll och den sista avgörande matchen vann vi tjejer ;) :D


Idag har jag jobbat! Och efteråt drog jag hem till Hampus och hängde några timmar med honom. Sen kom Jesper och Rebecka och nu så ska vi ha filmkväll! Myspys söndag! 

My boys right now! Lagar mat och allt! :* 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0