12/4

Hejhej alla! Påsklovet är nästan slut... det har gått sjukt fort. En vecka till skulle inte skada. Igår var släkten här, ganska okej. Imorgon ska jag shoppa och i övermorgon ska jag hata skolan... och längta till sommarlovet. Det är faktiskt inte så långt till lovet. Bara 9 veckor. Bara 61 dagar. Bara 25 riktiga skoldagar kvar.
Sen är det sommarlov. Och vad ska jag göra på lovet? Jo, detta året blir det kanske inte ungern utan kroatsien i en månad. Sen spannii i två veckor och resten tillbringas hemma i sverige med tjejerna i bjärred :D Nu ska jag försöka läsa ut När jag hör din röst. Ha en bra dag. Puss (L)

För er som inte visste ska jag gifta mej med Ryan sheckler =) (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0