21/4

My dag;
Kabaré först. Rolig =) Lars var bäst x)
Sen hade vi våra redovisningar. 5-9:orna kom och några lärare. Barnen älskade vår leksak, t.o.m. några nior.
Sen var det lunch.
Sen hade vår första riktiga lektion på läänge. Matte. Fattar såklart nada, men jag försöker hänga på så gott jag kan. Och han verkar inte sur längre =) IG här kommer jag inte.. Sen fick vi sticka hem. 
Hemma några timmar, sen dans. Vi gick till en affär som hette Shenna is och fick kläder. 
Jag valde:
Ett vitt pösigt linne med hängbyxor - sånna som finns på gina, dom som hänger sjukt mycket mellan bena x)
Gul tshirt med tryck och svarta leggins.
Svart klänning - väldigt kort, men fin =)

Nu är det bara MQ och Trend Fashion kvar, sen har vi alla våra kläder. 



Om du så gärna vill så bara skit i då. :(

H<3

Kommentarer
Postat av: hanna

K §§

2009-04-21 @ 23:56:21
URL: http://hannyybanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0