31/8

Hej sista dagen i augusti! Fett härligt ändå. Snart är det september= mine b.day. Oktober= ehm, det blir höst! ;D November= Höstlov! Och då ska tjejerna och jag ha lite kuliissh! <3 Och sist December= Slutar skolan. :)))

Aja, jag kom hem vid tjugo i tre för min papiis var snäll och hämtade mig idag. Men somnade jag (som jag alltid gör) och nu är jag vaken och redo att takla dagen läxor. Har egentligen inga läxor men vi ska ha massa porv och inlämningar innan praon som är vecka 38-39.
På tal om Prao, jag ska praoa på coffee break. Hihi. Kom gärna förbi om ni har tid ;)

Dagen outfit då också ja! Denna simpla outfit fårn nu njuta av för jag kom nästa försent till skolan idag för jag fotade den ;O och nu har lärarna börjat med kvarsittning ! *suck*
jeans och vanlig tisha :)

ego for sure :D

Äsch, nu ska jag gå och ta något att äta. Hörs senare =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0