Hola

Haha, Hej! Det var inte igår man skrev. Men nu ska det bli lite mer allvar när det gäller inlägg ;)

Jaa, under sommaren har jag vatt 5 veckor i ungern. :) Det var trevligt. fick vila ut mig rejält och träffade lite personer. Tog inte några bilder i ungern. Vet inte varför men aja. Sen när jag kom hem så träffade man Sofie och My på wrap och sen drog vi och kollade på den nya harry potter filmen. Filmen var bra och rolig och Draco är bara muuuumssh! (L) Nästa dag var vi på Tosselilla och det var superkul. Har massa bilder därifrån, kanske lägger in dom i nästa inlägg ;)
Dagen innan jag åkte till Spanien så var jag med Hanna! Träffade också lukas, rasmus och jessica =) Hade riktigt kul den dagen. Sen sist men inte minst! Spannniii. Riktigt kul där (L) Ha, saknar som fan. Tog inte så många bilder. Typ bara egobilder och outfits ;) Hihi. Ni får se dom ändå!


Mooooln ;)

the utsikt från rummet ;D

höh, egoooooooo ;D bjuder för jag ärr sneell

Outfit ddag 3.

Outfit ddag 6.

outfit dag 8. daxx för shoppiiing ;D<3

Detta köpte jah ;D

älskar mina rosa shoes ;D ;D

Uh, kolla vad duktig jah är D;

outfit ddag 9.

Outfit dag 10. yävla många outfits det kommer nu ;) hhiih.
ba för de får ni en egiish bildiiih ;D

En dag var vi i Palma de mallorca för att shoppaaa ;D
Såhääär duttii är min mamma på att ta bilder x))

miene shoooes ;D




Äsch nu pallar jag inte ladda upp mer bilder ;D
Men idag var det den första skoldagen ! 9:an nu förhelvete. Sista året. Känns endå lite läskigt. Vill inte börja gynmasiet ;( Vårt schema suger och snart ärre prao och gissa vem som inte har skaffat prao än? Yepp jag!
Men nu ska ja glo TV

Hörs imorgon!
Good night mina faaans !<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

maah gaaad, dom skorna asså! Mumssss <3 Och sötnos på dig för ditt inlägg =)))

2009-08-18 @ 21:56:35
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0